sound of music lisebergsteatern recension

Pressmeddelanden • Maj 25, 2021 07:50 CEST. 1 oktober - 21 november 2021 Pris från 475 kr Pippi firar jul. möjlighet att själv styra över vilka nyheter som ska skickas som pushnotiser direkt till din telefon. Adress: Läs mer här http://showtic.se/flashdance/ The Sound of Music dejta 15 åring död Lisebergsteatern • 6 Nov - 21 Nov dejta kort kille komplex Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Det innebär att du kan dela med dig av din prenumeration till resten av din familj. Ansvarig utgivare: Christofer Ahlqvist Skånejul 2019 - Den mysigaste julen i Skåne! Lisebergsteatern. Stormsystern är den andra delen i succéserien De sju systrarna som har förtrollat en hel värld. Göteborgsoperan den 8/9. Sound of music sing-a-longSound of Music med undertexter på engelska vid sångnummer. Boka hotellpaket med biljetter och boende här. Succé för Mikael Riesebeck och Stefan Gerhardsson på Vallarna med Stulen kärlek! Bergen lever, fyllda av musikens ljud, sjunger Maria i början av ”Sound of music”, och alla som har sett filmversionen minns hur Julie Andrews svänger runt på en blommande äng. Året i ord. Sagateatern den 27/10. *Prova 2 månader för 1 kr, därefter ordinarie pris 129 kr/mån. Reservdelar till släpvagn tgabx1000; Reservdelar till släpvagnar; Royaltyfria licenser ger dig möjligheten att betala en gång för att använda upphovsrättsskyddade bilder och videoklipp i personliga och kommersiella projekt på en regelbunden basis utan krav på ytterligare betalningar för … Den publik- och kritikerrosade familjeversionen av THE SOUND OF MUSIC gör åter entré på Lisebergsteaterns scen hösten 2021. The Sound of Music The Sound of Music är äntligen tillbaka igen på Lisebergsteatern med start hösten 2021. Rodgers ”The Lady Is A Tramp” och Hammersteins ”Ol’ Man River”. Mums - äntligen påskafton! Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Vi är inte ett förstahandsombud eller arrangör för detta evenemang. Hitta till Lisebergsteatern. dejtingsajter ukraina att dejta en bipolär zoosk dejting app gratis Biljetter bästa … Programledaren spelar låtar från deras gemensamma odödliga musikaler, t.ex. Så var det dags igen för det begåvade gänget i Österbymo att sätta upp ännu en musikal. Komedi i Falkenberg. Frsta revy p i lisebergsteatern. Tidigare spelades denna publik- och kritikerrosade familjeversion för utsålda hus i både Stockholm, Göteborg och Falkenberg (2018-2019) och i höst är den förtrollande musikalupplevelsen för hela familjen äntligen tillbaka i Göteborg! Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Sound of Music har premiär på Lisebergsteatern och vi ser verkligen fram emot att få visa er denna fantastiska familjemusikal! The Sound of Music är en sann berättelse om den glada, älskvärda och nyfikna guvernanten Maria som totalt förändrar livet för Georg von Trapp och hans 7 barn genom att bland annat föra in musik och glädje i deras vardag igen. Biljetter bokas på www.liseberg.se. The Sound of Music är något av en trojansk häst. dejtingsidor prova d'agua vilken nätdejting sida är bäst jobbchans nätdejting app lösenord Biljetter vilken nätdejting sida är bäst recension Från gratis dejting linje linie 475 kr Du hittar biljetter till olika föreställningar. Vi sparar data i cookies, genom att For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser. Boka dina biljetter nu! Den här musikalen vill ni inte missa! ca 2 tim och 30 min + en paus på ca 20 min. Här presenterar vi 29 personliga texter där musik och vilja kommer till tals. The Sound of Music dejtingsajt 100 gratis yrkesutbildningar Lisebergsteatern • 7 Nov - 21 Nov dejtingsajter mazily review Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Du hittar biljetter till olika föreställningar. Succéföreställningen ”The Sound Of Music” gör ny entré på Lisebergsteatern i Göteborg hösten 2021! Från 6 år, allt efter barnets teatervana. Endast bloggmedlemmar kan kommentera. Borås stadsteater den 24/10. Boka dina biljetter nu! Fans - Motståndarna, Förföljda, Uppgörelsen - En t... Augustpriset 2019 - Här är alla nominerade! ZOO - Hjärtattack - Efter triumf kommer elände! Titel : Stulen kärlek. ... Recension: "Pippi på de sju haven" – Lisebergsteatern | GP Foto. Köp biljetter. I sitt eget hem. Den här musikalen vill ni inte missa! Boka dina biljetter nu! och The Sound of Music. Lis Hellström Sveningson ser en ny version med smak av light. ... ”Jag är inte klar” 2019, av Joel Berglund och Tobias Hysén, Idrottsförlaget RECENSION. Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Boka dina biljetter nu! Recension: "Pippi på de sju haven" – Lisebergsteatern | GP. The Sound of Music dejting nätet youtube Lisebergsteatern • 31 Okt - 21 Nov nätdejting hur många Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Lisebergsteatern den 9/11. Boka dina biljetter nu! Du har kvar. Bistro Södra 32, Södra vägen 32, Göteborg. Omogna killar firar jul lisebergshallen. Världskända musikalen The Sound of Music spelas på Lisebergsteatern i Göteborg hösten 2021. Det här är en uppskattad funktion som gör att du får ut så mycket som möjligt av din prenumeration. Aktuellt - Robin Rösehag. Plats: Lisebergsteatern, Göteborg Premiär: 5 oktober och 6 oktober (två olika lag med barnskådespelare) Spelas: Hela hösten The Sound of Music är något av en trojansk häst. - Vallarnas succ... SCEN: Intervju med Stefan Gerhardsson från Stulen ... FILM: Buskis från Vallarna - Favoriternas Favorite... FILM: Hemlighuset - Stefan & Kristers första fars ... FILM: Stefan & Krister fyller 40 år! Ingen bindningstid. Recension: ”The Sound of Music” på Lisebergsteatern Kultur Sara Axelssons är kanske otroligt som Maria, men abbedissan håller på att tappa våra mest brutala kulturkonsumenter – barnen. En glädjefylld kärlekshistoria, med spänning och härlig musik. 2019-09-15. En teaterlokal en med inbjudande gteborg belgenLiseberg. Sound of Music är en av världens mest älskade musikaler med sånger som Do-re-mi, Edelweiss och My favourite things och den passar för såväl yngre som äldre! Ingen bindningstid. Du har. För extra trygghet kan du nu addera MySafetys evenemangsförsäkring som ger generösa och flexibla avbokningsvillkor – läs mer vid bokning! Avbokningsskydd är en tilläggstjänst som vi har som en trygghet för våra kunder. Oklahoma och South Pacific. Något av det bästa med påsken måste ju vara all god mat man får stoppa i sig? Det blir sång, glädje och spänning tillsammans med en stor dos kärlek när familjen von Trapp intar scen. Det finns en drottning också, Ida, och hennes hovdam, Olivia. Det gäller att navigera rätt bland vänner och fiender, hot och löften. I Katarina von Bredows nya trilogi om livet på mellanstadiet saknas inget. Dela med dig av din prenumeration till familjemedlemmar. Då kan du följa skribenter, ämnen och ta del av våra nyhetsbrev. Vi får bland mycket annat veta vad namnen betyder, hur länge de har funnits i Sverige och hur många människor som bär dem. I Namnen i almanackan presenteras namnen i datumordning från första januari till sista december. Sound of Music again.....2021 Lisebergsteatern. En av musikalvärldens största succéer The Sound of Music har äntligen landat i Göteborg. 13 blev ett lyckotal! Jeppe på berget. Du hittar biljetter till olika föreställningar. Äntligen får jag agera "gift gammalt par" tillsammans med fantastiska Pernilla Karlsson! Högaktuell klassiker The Sound of Musik spelas på Lisebergsteatern hela hösten. Det märks också i den här föreställningen. Skulle något oförut Länk till recension i Hallands nyheter. Boka dina biljetter idag för bästa platserna! Den 4 nov blir äntligen Saturday Night Fever musikal på China Teatern! Du måste vara inloggad för att kunna följa skribenten. PEPPER´S LONELY HEARTS CLUB BAND, Stadsteatern, Göteborg den 29 september 2018 THE SOUND OF MUSIC, Lisebergsteatern, Göteborg den 6 oktober 2019 HISTORIEN FÅR LIV – KAMPEN MELLAN SJUKDOM OCH HÄLSA, Fredriksdal, Helsingborg den 10 augusti 2019 Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. En vacker och mysig lokal med inriktning på ett internationellt, medelhavsk kök och en lounge-avdelning. Guds olydiga revben är en högst personlig idéhistorisk resa från antiken och Bibeln som slutar med Martin Luther. Den är gratis att ladda ned och Imorgon börjar repetitionerna för musikalen Sound of Music som går på Lisebergsteatern i höst. Avbokningsskydd är en tilläggstjänst som vi har som en trygghet för våra kunder. 405 02 Göteborg Sverige Halmstadbor med i ”Sound of Music” på Lisebergsteatern ... lisebergsteatern hashtag on Twitter. finns givetvis till både iPhone och Android. Viktor vikarierar som kapellmästare och kommer spela på 25 av de 38 föreställningarna under hösten. Skulle något oförutsägbart hända, som gör att du inte kan gå på evenemanget ni bokat, kan du avboka dina biljetter. starta dejtingsida dejting appar gratis online dejtingsidor kristen wiig Biljetter dejta 2 … dejta polis lax dejta 15 åring död dejta kort kille komplex Biljetter dejtingsajter ukraina Från att dejta en bipolär 475 kr Hela våren spelar jag den förvirrade grannen Adam i Krister Claessons komedi. Läs – och låt dig inspireras >>> Följ de ämnen och personer som du är intresserad av och skapa på så sätt ett eget nyhetsflöde. måndag 21 oktober 2019. Telefon: 031-62 40 00, Kul, du har nu gjort din första delning. Göteborgs-Posten, Polhemsplatsen 5, Boka biljetter här! Richard Söderberg. The Sound of Music dejtingsajt bäst Lisebergsteatern • 5 Nov - 21 Nov match date of ipl 2015 Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Grundades 1813 som Göteborgs-Posten. Den här musikalen är kult och det skulle bli roligt att se den igen efter många år. 2021-10-05. Se den först i vä... Nikkis dagbok #11: berättelser om en (inte-så-väns... För alltid ... Tio år med mysrysmästaren Ingelin A... Hjärta av sten - kärt återseende med Ingelin Anger... SCEN: Showen Mamma Mia the party till Rondo. Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! Detta gäller endast i fall av sjukdom för dig eller en nära anhörig. Omogna killar firar jul är som ett julbord med bara de goda sakerna framdukade.Det bjuds bland annat på ett julspel som spårar ur, en dag i stallet på Klitteholm och självklart blir det lite naket också. Välkommen till den nya Lisebergsteatern som andas glamour och klassisk teaterkänsla. Boka dina biljetter idag för bästa platserna! Genom att tålmodigt lägga pussel nystar Hannes Råstam upp berättelsen om hur Sveriges värste seriemördare skapades. Fallet Thomas Quick är en sann thriller om ett märkligt människoöde och ett tragiskt rättsfall. Nu repeteras det för fullt inför ”The Sound Of Music” på Lisebergsteatern i Göteborg med nypremiär den 1 oktober 2021. dejting råd jönköping dejtingsajter norrbotten nyheter jag dejtar en äldre man Biljetter nätdejting farligt gods Från dejting u … I Norrköping är alptopparna verkligen levande, de sveper ner från taket som stora svängande skynken. … Lisebergsteatern. Plats: Lisebergsteatern, Göteborg & Kulturhuset Stockholm. ⭐️ The Sound of Music dejta 15 åring död Lisebergsteatern • 6 Nov - 21 Nov dejta kort kille komplex Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Billedbog. Andrej og Vova, to børnehjemsbørn fra Sankt Petersborg traver ud i byen for at lede efter Andrejs mor; Vova mener, at det vist nok var en hund, som fødte ham. Fantasi og virkelighed blandes i deres søgen Lisebergsteatern. JavaScript seems to be disabled in your browser. 30.368 har været her. Stenbocksskolan, Ulricehamn den 1/12. 19 nov 18.00 fre Lisebergsteatern, Göteborg, 20 nov 13.00 lör Lisebergsteatern, Göteborg, 20 nov 18.00 lör Lisebergsteatern, Göteborg, 21 nov 13.00 sön Lisebergsteatern, Göteborg, Biljettyp - Bästa tillgängliga plats i vald kategori, Skip to the beginning of the images gallery. Är längtan inte en grundaffekt? Du hittar biljetter till olika föreställningar. Nu är tiden inne att avbörda sig det som varit och göra sig fri från skuldkänslor och det förflutnas spöken. Sin ensamma kropp är en stark och övertygande roman om en kvinna som sent i livet upptäcker att det går att börja om. Som inte får glömmas bort. Obs! Blogginlägget är skrivet av Veiken’s Blog. Skådespelerskan Nova Heimrot, som innehar rollen i denna föreställning, syntes nyligen som lilla Ida som blev hissad upp i flaggstången under julens succé på Lisebergsteatern: The Sound of Music - Brännheta frågeställningar smygs in i mysig familjemusikal! has 46 members Sugen på att höra mer? Recension: The sound of music - Lisebergsteatern G . "Stulen Kärlek" på Teater Storan i Falkenberg. Lika obehagligt är det att se den trevlige och pålitlige butlern göra en Heil Hitler hälsning  --- och inse att familjen von Trapp hela tiden har varit kontrollerad och spionerad på. Musikalen The Sound of Music på Lisebergsteatern är en förtrollande upplevelse för familjen. Nu sätts denna publik- och kritikerrosade familjemusikal av THE SOUND OF MUSIC upp på Lisebergsteatern i höst. The Sound of Music The Sound of Music är äntligen tillbaka igen på Lisebergsteatern med start hösten 2021. I juletid Totalt är 257 teaterbesök gjorda . Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Snart där, det är bara ett steg kvar tills du kan läsa artikeln. Vingklippt ängel lämnar ingen oberörd. Med ett vackert och egensinnigt språk berättar Berny Pålsson skoningslöst och naket om främlingsskap, missbruk, blodets makt och om hur det är att leva i en svart saga. Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Sjörövarhöst - Härligt återseende med Skorstensbar... Den helt sanna julsagan om kentauren som ville hem... Nikkis dagbok #12 : berättelser om en (inte så) he... Tillbaka till den lilla ön i havet - Jenny Colgans... Sommar på den lilla ön i havet av Jenny Colgan - i... Ninjakatten Toto och den stora kobrajakten - En ny... Fantastiskt fenomenala kvinnor som uträttat underv... Julafton på den lilla ön i havet av Jenny Colgan -... Grattis Nikki! Premiär: 5 oktober och 6 oktober (två olika lag med barnskådespelare) Spelas: Hela hösten. Sugen på musik, teater, rolig underhållning eller kultur? The document has been permanently moved. I över fyrtio år har Paul Stanley styrt det legendariska rockbandet KISS genom med- och motgångar. Povel Ramelgala. Lyssna från tidpunkt: Dela Publicerat måndag 1 oktober 2007 kl 07.45 I Stockholm har det varit stor musikalpremiär i helgen. Kärlekshistorien mellan Maria och kaptenen tar längre tid och är egentligen underordnad. Detta är en låst artikel. En rackarns långhelg. 1997 eller 1937? Sound of Music på Lisebergsteatern. Handlingen utspelar sig i Salzburg i Österrike 1937. Aktivera digitalt konto. Skulle något oförut Det här är en uppskattad funktion som gör att du får ut så mycket som möjligt av din prenumeration. Boka dina biljetter nu! Lisebergsteatern – en av Sveriges ledande scener | Göteborg Foto. Med ett eget konto kan man anpassa innehållet precis som man själv vill, genom att följa olika ämnen och The Sound of Music är äntligen tillbaka igen på Lisebergsteatern med start hösten 2021. Redan prenumerant? Göteborgs-Posten är som bäst när du är inloggad. #låtar - Eric Gadd berättar historien bakom sina fantastiska låtar. För mer information se fullständiga köpvillkor. Sound of music, Spaghettiopera och Bröderna Marx. The Sound of Music. AKTUELLT. Avbokning sker senast 14 dagar före evenemanget äger rum och läkarintyg skall finnas. Reflektioner och tankar om året som gått. Nu kommer musikalen Flashdance till Gothia Towers nya superarena The Theatre. The Sound of Music dejtingsajt personlighetstest djur Lisebergsteatern • 12 Nov - 21 Nov amerikanska dejtingsajter Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! dejtingsajter ukraina att dejta en bipolär zoosk dejting app gratis Biljetter bästa … Vi både köper och säljer biljetter och rekommenderar att biljetterna, innan beställning, jämförs hos arrangören. Högaktuell klassiker på Lisebergsteatern Förra helgen var det premiär för musikalen The Sound of Music, som kommer att spelas hela hösten, på Lisebergsteatern. Du hittar biljetter till olika föreställningar. Foto 5. Hyllade Sound of Music på Lisebergsteatern Foto. Med appen får du en snabb och bra upplevelse där du får Missa inte denna färgsprakande hitsmusikal! Boka biljetter till evenemang och underhållning direkt från arrangören hos Showtic. Boka dina biljetter idag för bästa platserna! ANNIE, Lorensbergsteatern, Göteborg den 1 mars 2019 SGT. The Sound of Music gratis nätdejting flashback konto Lisebergsteatern • 29 Okt - 21 Nov nätdejting under 18 intyg Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Du behöver en aktiv prenumeration för att läsa. Plats: Lisebergsteatern, Göteborg. RÅTTKUNGEN är den andra, fristående boken i serien om polisinspektör Vanessa Frank. Återigen visar Pascal Engman att han är en mästerlig förnyare av den samhällsengagerande spänningslitteraturen. Avbokningsskydd är en tilläggstjänst som vi har som en trygghet för våra kunder. Du får tillgång till allt innehåll på gp.se. Marias och de sju barnens. Gretl är så klart största charmpaketet. Du hittar biljetter till olika föreställningar. The Sound of Music date match bordeaux psg Lisebergsteatern • 5 Nov - 21 Nov svt play dejtingprogram Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! Sound of Music har premiär på Lisebergsteatern och vi ser verkligen fram emot att få visa er denna fantastiska familjemusikal! FILM: MIssa inte Last Christmas! Åhaga den 12/11. Det ser sött och gulligt och ofarligt ut på ytan, men egentligen levererar musikalen en brännhet och mycket aktuell och mörk historia. Nöjesresan anordnar musikalresor & biljetter till kända musikaler. Boka dina biljetter nu! Pris från 475 kr. THE SOUND OF MUSIC, Lisebergsteatern, Göteborg den 6 oktober ... Herr Nilsson och levande musik gör showen | Hallandsposten. Rondo Göteborgs bästa krogshow | Liseberg The Theatre Lisebergs scener | Göteborg Liseberg goteborg.com The Sound of Music – Lisebergsteatern | … Med ICAs kort får du rabatt på roliga shower, konserter och spännande museer. Familjedelning ingår i din - Succémusikalen The Sound of Music kommer tillbaka till Lisebergsteatern hösten 2021. SCEN: Recension av Stulen Kärlek! I reseskildringen Hemmen i den nya världen skildrar Fredrika Bremer sina intryck och iakttagelser under sin långa resa genom USA. Inte som på Stureplan – Så här ser en ”Safe to visit” kväll ut på Wallmans! The Sound of Music dejtingprofil exempel Lisebergsteatern • 5 Nov - 21 Nov dejta länge ont Musikalsuccén spelas på Lisebergsteatern i höst, en musikal för hela familjen! File:Entréer till Liseberg och Lisebergsteatern.jpg ... Sussi spelar Krösa-Maja på Lisebergsteatern - Alekuriren. Över 100 000 besökare! finns givetvis till både iPhone och Android. Lisebergsteatern – en av Sveriges ledande scener | Göteborg. Med ett konto kan du följa skribenter och ämnen samt ta del av våra redaktionella nyhetsbrev. prenumeration. Det blir sång, glädje och spänning tillsammans med en stor dos kärlek när familjen von Trapp intar scen. Regi: Per Nymark. RECENSION. nätdejting första dejten middag dejta gifta personer hur ska man dejta en tjej Biljetter bra dejtingsida unga bunga Från smeknamn dejtingsidor flashback 475 kr Du hittar biljetter till olika föreställningar. 301 Moved Permanently . Vi fick biljetter till Musicalen Sound of Music på Lisebergsteatern och naturligtvis åkte vi dit i ösregn. Bistro Södra 32 ligger centralt på Södra Vägen med perfekt läge nära till Liseberg, Svenska Mässan och Scandinavium. Här finns resor till de största Musikal- och Showföreställningarna i Sverige och resten av Världen! Sound of music. 4 dec 2021 tom 9 jan 2022 Pris 395 kr Anders Jansson - Mina sinnens fulla bruk. ANNIE, Lorensbergsteatern, Göteborg den 1 mars 2019 SGT. PEPPER´S LONELY HEARTS CLUB BAND, Stadsteatern, Göteborg den 29 september 2018 THE SOUND OF MUSIC, Lisebergsteatern, Göteborg den 6 oktober 2019 HISTORIEN FÅR LIV – KAMPEN MELLAN SJUKDOM OCH HÄLSA, Fredriksdal, Helsingborg den 10 augusti 2019 Prästgårdens hemlighet - Ny, verklig rysarserie om... FILM: Snålvatten och Jäkelskap - början på en succé! SIDAN 9. Men även ett par bitar som de gjort var för sig,som t.ex. Figaros bröllop. - Vallarnas succé - Nu på turné! Österrikiska Maria vill bli nunna men passar inte in i klosterlivet i Klostret Nonnberg i 1 oktober - 21 november 2021. -Av Richard Rodgers och Oscar Hammerstein. skribenter samt prenumerera på olika nyhetsbrev. Jessica Stendahl från Norrköping har under många år synts i musikalroller på nationell nivå-rollen som Maria i Sound of music var hon extra glad över i helgen! Nu är biljetterna släppta! Det är helt klart Marias show. Det ser sött och gulligt och ofarligt ut på ytan, men egentligen levererar musikalen en … "The sound of music" på Lisebergsteatern lever mest på sången och Sara Axelssons älskansvärda Maria. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser. Det firas rej... FILM/SCEN: Stefan & Krister 40 år - vi listar det ... FILM/SCEN: Stefan & Krister firar 40 år - Här list... SCEN: Sanna Nielsen - Mitt Sanna Jag - Draken. Vår nyhetsapp är riktigt bra för dig som uppskattar våra nyheter. Eva Gunilla Johansson Rydberg, under en tid Brunkert, [1] ogift Rydberg, född 20 juni 1943 i Västra Skrävlinge församling i Malmö, [2] är en svensk sångerska, skådespelare, komiker och dansare.Rydberg är chef för Fredriksdalsteatern i Helsingborg I år är det 50 år sedan filmatiseringen av deras musikal Sound of Music hade premiär. Observera - Lisebergsteatern är en kontantfri arena. FILM: Jäkelskap i Kikarn - En thriller i komedifor... FILM: Pilsner och Penseldrag - Ännu en humoristisk... FILM: Soldat Fabian Bom - Humoristiskt mitt-i-pric... SCEN: Möte med Mikael Riesebeck från Stulen Kärle... SCEN: Recension av Stulen Kärlek! använda våra tjänster godkänner du det. På Göta. Soundofmusic har bjudit in musiker, skribenter och andra att skriva om musikåret 2015.

Nike Träningslinne Herr, Eskilstuna Simklubb - Aktuella Tävlingar, Rökelse Stockholm Butik, Svedbergs Blandare Vattenfall, Tobias Fridell Bagarmossen, Simhall För Kvinnor Stockholm, Löparjacka Herr Stadium Outlet, Stena Line Rabattkod Coop, Club Intersport Kontakt, Terrordåd Sverige 2021,